Viešojo transporto bilietų pirkimas per Trafi
PRIVATUMO PRANEŠIMAS
Dėl asmens duomenų tvarkymo naudojantis važiavimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo viešuoju transportu paslauga
Šis Privatumo pranešimas skirtas asmenims, kurie perka važiavimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo viešuoju transportu bilietus per Trafi mobiliąją aplikaciją. Šis Privatumo pranešimas skirtas paaiškinti tik tų asmens duomenų, kuriuos Trafi perduoda SĮ „Susisiekimo paslaugos“, tvarkymą.
Jeigu šis Privatumo pranešimas neatsakys į kai kuriuos Jūsų klausimus, dėl bet kokių su Jūsų privatumu bei asmens duomenų apsauga susijusių poreikių, prašome kreiptis el. paštu [email protected]
Kas yra Jūsų asmens duomenų valdytojas?
Savivaldybės įmonė “Susisiekimo paslaugos” (toliau – SĮSP), įmonės kodas 124644360, adresas Žolyno g. 15, Vilnius, veikia kaip savarankiška Jūsų asmens duomenų valdytoja. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai, turint su asmens duomenų apsauga susijusių paklausimų: [email protected]
Kokius asmens duomenis renkame ir kokiais tikslais?
Visi asmens duomenys, kuriuos SĮSP gauna iš Trafi, yra tvarkomi važiavimo vietinio (miesto) reguliaraus susisiekimo viešuoju transportu paslaugos suteikimo tikslu. Duomenų tvarkymo sąlyga – vežimo sutarties su keleiviais sudarymas ir vykdymas (BDAR 6 str. 1 d. b punktas) bei duomenų valdytojui pavestų viešosios valdžios funkcijų vykdymas (viešojo transporto organizavimas) (BDAR 6 str. 1 d. e punktas). Šiuo tikslu tvarkome jūsų mobiliojo telefono numerį, užsakymo ID, bilieto ID, bilieto kainą, bilieto galiojimo laikotarpį, bilietų kiekį, bilieto kodą.
Jums pasirinkus susieti savo Trafi paskyrą su savo m.Ticket paskyra, SĮSP papildomai perduodami ir tvarkomi šie duomenys: užsakymų istorija, naudotojo informacija, užsakymų informacija, paskyros numeris ir techninė informacija apie tai, kad buvote supažindinti su privatumo politika bei sutartinėmis sąlygomis.
Kiek laiko saugosime Jūsų asmens duomenis?
Užsakymo duomenys saugomi 3 metus nuo bilietų panaudojimo momento. Finansiniai dokumentai ir mokėjimų informacija saugomi 10 metų nuo pirkimo operacijos atlikimo dienos (vadovaujantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 patvirtintos Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės 10.15 punktu), išskyrus atvejus, kai yra būtinybė duomenis saugoti ilgiau, pavyzdžiui, apginti teisinius reikalavimus.
Kam galime perduoti Jūsų asmens duomenis?
Jūsų asmens duomenys gali būti pateikiami kompetentingoms valstybinėms ir/ar savivaldybės įmonėms, ar teisėsaugos institucijoms, tačiau tik tais atvejais, kai to reikalaujama pagal galiojančius ir SĮSP taikomus teisės aktus arba teisės aktų numatytais atvejais ir tvarka siekiant užtikrinti ar apginti mūsų teises, bei pareikšti ar ginti teisinius reikalavimus.
Prieiga prie asmens duomenų taip pat gali būti suteikta šiems duomenų gavėjams ir duomenų tvarkytojams: IT paslaugas teikiančioms įmonėms, prižiūrinčioms bei aptarnaujančioms SĮSP serverius bei IT infrastruktūrą, programinės įrangos priežiūros paslaugos teikėjams, su kuriais SĮSP yra sudariusi paslaugų teikimo sutartį.
Kokias teises turite kaip duomenų subjektas?
Kaip duomenų subjektas, turite visas Bendrajame duomenų apsaugos reglamente (BDAR) nurodytas duomenų subjektų teises:
- teisę reikalauti susipažinti su tvarkomais jo asmens duomenimis;
- teisę reikalauti ištaisyti neteisingus, neišsamius, netikslius savo asmens duomenis;
- teisę reikalauti sunaikinti savo asmens duomenis teisės aktų numatytais atvejais ir tvarka;
- teisę apriboti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus teisės aktų numatytais atvejais ir tvarka;
- teisę prieštarauti asmens duomenų tvarkymui;
- teisę kreiptis į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją su skundu, jeigu manote, jog Jūsų asmens duomenys tvarkomi neteisėtai.
Dėl savo asmens duomenų tvarkymo, savo kaip duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, taikomų saugumo priemonių ir bet kokių kitų su duomenų apsauga susijusių klausimų galite kreiptis į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ el. paštu [email protected]