2021 05 26
Nuo birželio 1 d. atnaujinama „Susisiekimo paslaugų“ klientų aptarnavimo centrų veikla kontaktiniu būdu. Klientai galės įeiti po vieną, dėvėdami apsaugines veido kaukes taip, kad jos dengtų nosį ir burną, būtina dezinfekuoti rankas – dezinfekcinio skysčio klientai ras ir pačiuose aptarnavimo centruose.
Atkreipiame dėmesį, kad lyginant su prieškarantininiu laikotarpiu, klientų aptarnavimo centro darbo laiko pradžia ir pabaiga pasikeitė:
- Klientų aptarnavimo centras, Gedimino pr. 9A (V. Kudirkos aikštėje)
I-V 10:30 – 19:00, pietų pertrauka 14:30 – 15:00
- Klientų aptarnavimo centras, Geležinkelio g. 16 (Vilniaus geležinkelio stotyje)
I-V 08:00 – 16:30, pietų pertrauka 12:00 – 12:30
- Klientų aptarnavimo centras, Konstitucijos pr. 3 (Vilniaus miesto savivaldybėje) ir toliau klientus aptarnauja tik nuotoliniu būdu, telefonu 19118
Vilniečiai rūpimus viešojo transporto ir kitus judumo mieste klausimus pirmiausiai ir toliau raginami spręsti nuotoliniu būdu – nemokamu telefonu +370 5 210 70 50 arba el. paštu [email protected]. Daugiau informacijos www.judu.lt