Gedimino pr. 9A (Vinco Kudirkos aikštė)

I-V 10:30 – 19:00

Pietų pertrauka 14:30 – 15:00

Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė sutrumpinama viena valanda

Viešojo transporto keleiviams ir darniai po miestą judantys rūpimus klausimus pirmiausiai ir toliau raginami spręsti nuotoliniu būdu – nemokamu tel. Nr. +370 5 210 70 50 arba 19118*, taip pat galima susisiekti el. paštu info@judu.lt

*Pokalbių tarifas 19118 – 0,09 Eur su PVM už minutę.

Geležinkelio g. 16 ( Vilniaus geležinkelio stotis)

I-V 08:00 – 16:30

Pietų pertrauka 12:00 – 12:30

Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė sutrumpinama viena valanda

Viešojo transporto keleiviams ir darniai po miestą judantys rūpimus klausimus pirmiausiai ir toliau raginami spręsti nuotoliniu būdu – nemokamu tel. Nr. +370 5 210 70 50 arba 19118*, taip pat galima susisiekti el. paštu info@judu.lt

*Pokalbių tarifas 19118 – 0,09 Eur su PVM už minutę.

Konstitucijos pr. 3, 1 aukštas (Vilniaus miesto savivaldybė)

I-IV 08:00 – 17:00

V 08:00 – 15:45

Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė sutrumpinama viena valanda

Viešojo transporto keleiviams ir darniai po miestą judantys rūpimus klausimus pirmiausiai ir toliau raginami spręsti nuotoliniu būdu – nemokamu tel. Nr. +370 5 210 70 50 arba 19118*, taip pat galima susisiekti el. paštu info@judu.lt

*Pokalbių tarifas 19118 – 0,09 Eur su PVM už minutę.

Klientų aptarnavimo centruose teikiamos paslaugos

Klientų aptarnavimo centre teikiama informacija apie:

  • Viešąjį transportą
  • Vilniečio kortelę ir m.Ticket
  • Automobilių stovėjimo paslaugas
  • Kitas SĮ „Susisiekimo paslaugos“ teikiamas paslaugas

Lankantis Klientų aptarnavimo centre, svarbu žinoti:

  • Centre neaptarnaujami klientai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių
  • (pvz. karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas ir pan.);
  • Būtina laikytis asmens higienos: dėvėti kaukes, rankų dezinfekcijos, kosėjimo, čiaudėjimo etiketo

Bendras Klientų aptarnavimo centras

Nuo rugsėjo 3 d. Vilniaus miesto savivaldybė klientus pasitinka naujove. Vilniečiai atvykę į savivaldybę, galės gauti savivaldybės ir visas jos įmonių paslaugas vienoje vietoje – sudaryti paslaugų teikimo sutartis, pateikti prašymą įregistruoti santuokai, pasitikrinti atliekų išvežimo grafikus. Į šį bendrą klientų aptarnavimo centrą kviečiami atvykti ir „Susisiekimo paslaugos“ klientai – jis tampa papildoma ir trečiąja vieta, kur jie bus konsultuojami. „Susisiekimo paslaugos“ klientai čia galės nusipirkti ar papildyti Vilniečio kortelę, įsigyti ar pratęsti leidimą statyti automobilį, apmokėti rinkliavą už automobilių stovėjimą ir kreiptis dėl kitų įmonės paslaugų. Pradeda veikti ir bendras klientų aptarnavimo telefonu numeris 19118.

Naujas, bendras visų Vilniaus miesto savivaldybės ir jos įmonių Klientų aptarnavimo centras yra Vilniaus miesto savivaldybėje, adresu Konstitucijos pr. 3 (1 aukštas).  Ši vieta patogiai pasiekiama ir gyvai, rekomenduojame atvykti viešuoju transportu. Iki Konstitucijos pr. Europos aikštės stotelės atvyksite 3G, 4G,  30, 43, 46, 52, 56, 88, 89 maršrutų autobusais bei 9 ir 19 maršrutų troleibusais. Savo kelionę planuoti galima čia: www.stops.lt, mobiliosiose programėlėse m.Ticket, Trafi.

Daugiau informacijos apie šį bendrą klientų aptarnavimo centrą galite rasti čia.

SVARBU! Siekiame užtikrinti klientų ir darbuotojų saugumą, todėl pirmiausia klausimus raginame spręsti nuotoliniu būdu – kreiptis tel. Nr. +370 5 210 70 50 ar el. paštu info@judu.lt

Dalintis: